Strony

wtorek, 26 lutego 2013

Album z okazji rocznicy. Mój pierwszy album SCRAPBOOKING

Hej kochani, dziś chciałam wam pokazać pierwszy album jaki zrobiłam przy użyciu bazy i papierów. Prócz tego używałam dwa dziurkacze brzegowe i dziurkacze zwykłe, cyrkonie samoprzylepne i trochę własnej wyobraźni :-) Mój obdarowywany był zachwycony. Po prostu chcę wam pokazać fajny pomysł na oryginalne przechowywanie zdjęć. Dziś będzie duuużo fotek. Enjoy!

 No i miejsce na najnowsze zdjęcie, które już niebawem będzie w albumie :-)


Pozdrawiam,
Hania

2 komentarze:

  1. Cudowne :). Chyba sama sprezentuje takie coś mojemu lubemu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny :) Ja dla mojego wpadłam na pomysł, że mu zrobię film (będę śpiewać, tańczyć i wgl taki mix, ze zdjęciami). Mam ułatwione zadanie, bo mój tata kamerzysta, więc zawsze może mi pomóc w montowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń