Strony

niedziela, 22 kwietnia 2012

VIP PASS - osiemnastkowe zaproszenia urodzinowe

Długo zastanawiałam się w jakiej formie zrobić zaproszenia na moje 18-te urodziny. Osiemnastka to zdecydowanie ten czas, gdzie robiąc zaproszenia można zaszaleć, ja jednak postawiłam na klasyczne, proste zdobienia, choć zaproszenia zrobione są w formie VIP PASS czyli wejściówek VIPowskich. Zaproszenia nie są jednolite - każde jedno wykonane na innym papierze.


czcionka użyta z przodu kartki to MR. B
papier docrafts Papermania the little cake shoppe, Empik

Jak wam się podobają?

2 komentarze:

  1. Rewelacyjne! Za "moich czasów" nikt nie słyszał o zaproszeniach na 18tkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy zdradziłaś mi już swoje kosmetyczne marzenie? Jeśli nie to czym prędzej zapraszam! Marzysz o cieniu z MAC'a lub o szmince Chanel? Realizuję Wasze "wish" listy! http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń